onsdag 24 november 2010

Snö!

I dag kom den första riktiga snön, till Noblesses stora förtjusning. Sömntuta som hon är får jag alltid släpa ut henne på morgonen och likadant idag. Men när hon fick syn på alla snö som hade lagt sej höll ögonen på att ploppa ur huvudet på henne och hon for ut som en raket. Jag gick och lekte med henne lite ikväll ute på macken, för hon lyckades ju hitta sin gamla tennisboll under snön. Haha, ja av bilderna att döma så ser hon ju ganska uttråkad ut, men så var inte fallet. Sådana här dagar verkligen äääälskar jag att vara hundägare till världens goaste, sötaste, snällaste och underbaraste dogue de bordeaux!





4 kommentarer:

Unknown sa...

Saknar henne så mycket så det gör ont.. Trodde inte det skulle bli så här jobbigt utan henne, du får skaffa en annan hund när jag kommer hem, sorry Frida..:)

Sanna och Zodd sa...

Så GÖTT med snö! Jag har ett monster här också som bara njuuuuuter av det :)

Noblesse sa...

Haha Linus, det kan du fete glömma :) Men det är inte så länge till nu ju :)

veronica totte o manson sa...

Shit va söt hon är i sina "tjänstekläder" :) Hörs! Kramar