lördag 6 november 2010

En tur på berget.

Idag var jag uppe med tuppen. Jag och Virre hade bestämt kl tio hemma hos henne för långpromenad och jag skulle hinna med att jobba en sväng innan dess. Som tur var så slängde jag ett öga på mitt schema innan jag stack kl halv sju i morse, för det visade sej att jobba, det skulle jag inte.
Min kära bror skulle oxå komma inom innan jag skulle köra så vi hade bestämt kl nio för lite kaffe och tragg. Både han, Sanna och Zodd kom till Noblesses stora glädje! Det är bara dessa tre och Virre med sina hundar som kan få henne så glad. Om jag inte berättat det så är Sanna och Lucas, min storebror, tillsammans sen ett halvår tillbaka. Min förtjänst ;) Hihi :)
De hängde i alla fall med upp till Bromölla och där väntade Virre, Manson, Bulten, Electra och hennes matte. Det blev en lång och lite småregnig promenad men hundarna hade lika kul som vanligt och det är verkligen en fröjd för ögat att se denna härliga blandning av hanar, tikar och olika raser leka tillsammans i skogen!



3 kommentarer:

veronica totte o manson sa...

Ja tack för i dag! Det var nice :) Gossarna sover som små stockar vilket ju inte är helt fel en lördagkväll o allt :)

Syns snart igen!

Kram

Sanna och Zodd sa...

Det var riktigt kul :) Och Virres hattmösseluva på bilden är ju bara sååååååå fin XD

Zodd han snarkar och drömmer om alla chanser han hade haft på Blessan idag om det inte bara hade varit för alla jobbiga människor som tvunget skulle lägga sig i stup i kvarten ;)
Och han till och med åt ikväll! Jag är helnöjd. Kanske laddar han inför nästa möte med Blessan, så att han får lite stamina.

Det är alltid lika kul att se hela flocken av hundar verkligen umgås och ha roligt ihop, utan gruff och sura miner. Världens bästa lördagsmys enligt dem alla, det är jag säker på.

Puss till sötnosen Blessan. Hon är bäst!!!

Anonym sa...

Vi VILL OXÅ GÅ MED JUUUH!!!!!
Såååå underbart :)
Men vi får la ta det liiite längre fram :)
PÖSS <3

Systeryster