fredag 12 november 2010

Före och efter

Jaha så här en regnig fredag finns det inte så mycket att göra egentligen. MEN jag har ändå varit väldigt kreativ.
Efter jobbet blev det att käka en tonfisk sallad och sedan ut på långpromenad. Dessvärre utan fjällan för hon vägrar som sagt gå de flesta rundorna som byn har att erbjuda. Så först fick jag ta en liten sväng med henne som hon tyckte var mer lagom :) Och en annan sak jag är riktigt stolt över, sen jag "stämplade ut" från sjukgymnastiken i April har jag gått ner 5 kilo! Visst nu är ni många som tycker att jag är överdriven, och inte behöver gå ner något alls, men träningsfreak som jag är så är jag inte nöjd om magen hänger över byxkanten, och så var fallet.
Sen har jag äntligen fixat till mitt älghorn! Jag köpte ju en tolv taggare på blocket för ett tag sen som jag nu har målat om. Blev sjukt snyggt!
Annars verkar det inte som att denna helgen har så mycket att erbjuda, så kanske man för en gångs skull skulle ta det lite lugnt. Aja vi får väl se, förmodligen kommer det krypa i kroppen i morron och då är utgång ett faktum :)


Inga kommentarer: