söndag 4 oktober 2009

En söndag med allt vad det innebär...

Vill mest bara tala om att i morron börjar mitt mya sunda liv!
Efter en helg i svullande i världsklass känner jag att nu är det nog dags att tänka på refrängen...
Har förresten tagit nya tag med min rökning :) Jag tog min sista cigg i måndags (den 28:e) och har inte tagit så mycket som ett bloss efter det! Utom igår då förstås, jag har ju fortfarande svårt att låta bli det när jag dricker... För er som inte vet så höll jag uppe i hela 8 mån förra året men sen kom julen med allt vad den innebär vad gäller fest och sen var det kört igen.
Sen var jag ju på löplabbet och köpte ett par riktiga löparskor och de har jag varit ute med två gånger nu.
Är det förresten nån som vet hur långt man bör springa som minst för att det ska löna sej?
Har en mån på mej att komma någorlunda i form. Vore tacksam för svar!

2 kommentarer:

veronica totte o manson sa...

Va snygg uppdatering!!!! Å på tal om att det ska bli en sundare livsstil, ja e me... Har nog gått upp ca 5 kilo sen i går vid 17 tiden... Ses snart igen! Kramar

Sanna & Zodd sa...

Oj oj oj va snygg sidan har blivit!

Zodd skickar den största, dregligaste puss han har till sin favoritflicka Blessan =)

Vi hejar på från Lister att du ska krossa röksuget! Kanske med dina nya gympadojor?

Kom på varför rottisen gick till anfall förresten. Helt sjukt. Berättar nästa gång, påminn mig bara.

Kram!