onsdag 16 juni 2010

Noll koll :)

Hoppsan vad jag kan va heeelt off ibland :)
Världsutställningen är ju för sjutton nästa helg! Noll koll som vanligt, men börjar nog bli dags att fixa fyra veckors intyg till fjällan åtminstone. Får nog ta och ringa Virre i morron och stämma av lite..
Så har jag också äntligen spelat min första match på över ett år! Det har gått över förväntan då jag blivit omskolad från forward till back :D Idag blev det vinst igen med 3:an och nu har vi klättrat upp som tvåa i serien. Sjukt kul och med mitt nya hockyskydd känner jag mej nästan som Hulken!

4 kommentarer:

Laila sa...

Hei hei,
Takk for hilsen i gjesteboken. :-)
Donatella kommer ikke til WW, så du må nok vente med å se henne til senere.
Blir trivelig å ses igjen. Jeg gleder meg så mye. :-)

Elisabeth sa...

Hej svejs på dig :)

Kul att du gillar mina gossar !

Önskar dig lycka till i landet på andra sidan bron idag på WW-utställningen !

Kram Elisabeth

Belburgos Kennel sa...

Hallå Hulken:) jag ville bara grattulera dig till vackra Noblesses excellent och tredje placeringen i Ch klass på WW, inte doligt det.
Kram och vi ses
Sara & the Belburgos bandet

Belburgos Kennel sa...

Hallå Hulken:) jag ville bara grattulera dig till vackra Noblesses excellent och tredje placeringen i Ch klass på WW, inte doligt det.
Kram och vi ses
Sara & the Belburgos bandet