söndag 6 juni 2010

...





Jag trodde semester var till för att vila upp sej, men ICKE.
Kom hem i torsdags efter en vecka på Kreta. Sjukt nice :) Fjällan har varit hos Linus under tiden och jag har saknat ihjäl mej efter henne! Så jag hann inte mer än ställa av väskorna förrän jag körde och hämtade henne.

Pappa håller på att riva taket på tvätthallen, för er som inte vet så bor jag på en mack, eller rättare sagt det finns en mack på min tomt, och när han som värst höll på kom jag på att jag hört fågelungar däruppe veckan innan vi åkte. Jag är extrem djurvän, kan knappt slå ihjäl en mygga och räddar insekter från att drunkna i Noblesses vattenskål. Haha en gång tog det mej två timmar att gå till min kompis som bara bodde tio minuter ifrån mej, för att jag skulle rädda alla maskar från att bli påkörda. Det var regn den dagen :) Som tur var så hade de hunnit flyga ut, men sparven hade lagt nya ägg :( Det gjorde ont i hjärtat att behöva slänga dem.
Jag och Noblesse körde upp till Tydingesjön i fredags, tog lite bilder därifrån med. Hon var konstant i vattnet i två timmar och ville jag skulle kasta sten. Sten har blivit roligare än pinnar nu för tiden...

Inga kommentarer: