måndag 7 juni 2010

Efter solsken kommer regn?

Igår körde jag och Noblesse upp till (eller blir det ner till?) Håkanryd och Virre och Totte. Sanna var där med Zodd oxå och trots värmen orkade de nästan härja på som vanligt :) Fast jag tror nog det var Bulten som stod för den mesta energin.
I vilket fall så var vädret igår fint som snus och idag, ja ni vet ju själva, har det regnat heeeela dagen!!!
Har fått mitt pm oxå till Världsutställningen i Danmark! Ska bli spännande att se alla hundar, var visst 100 nånting som var anmälda. Och sen ska det bli skönt att för en gångs skull åka på en utställning där man inte ska förvänta sej nånting, för konkuransen är säkert enorm! Detta blir tredje gången gillt för mej och fjällan, för när det var i Sverige- 08 missade jag att anmäla och ni som känner mej blev säkert inte förvånade över det :) Förra året anmälde jag till Bratislava och jag och Bettan, Natachas matte, skulle bila ner själva utan hotell så vi planerade att sova i bilen... Vi tog vårt förnuft till fånga så småningom, eller rättare sagt jag, för hade jag sagt att vi skulle åka tror jag inte hon hade bangat en sekund :)Men det är det som är så bra med Bettan ;)
Tyvärr ska inte Bettan och David med i år för Natacha har valpar... Men jag kommer sakna deras sällskap!!!



Inga kommentarer: