lördag 12 februari 2011

Sista inlägget...

Idag har det varit ett strålande väder! Pappa och jag har kört in en massa bränne så det räcker nu medans jag är iväg. Passade på att bordsta av Noblesse lite... Hm lite är nog en underdrift, för hon har av någon konstig anledning börjat fälla som om det vore det sista hon skulle göra här i livet :) På bilden har jag inte ens kommit halvvägs igenom borstningen. Jag fattar inte var all päls kommer ifrån och ska jag vara ärlig känns det som att detta kommer sluta i en naken bordeaux.
Nu i eftermiddag tog vi vår vanliga promenad. Noblesse går snart i löp så det skulle kissas på varenda upphöjd stubbe, på alla träd och alla grästuvor. Haha hon ser för dum ut för till slut kommer där lixom inget men man kan se hur hon kämpar för att klämma ut en liten droppe till :D
Detta är det sista inlägget nu på några månader men titta gärna in igen i början på Maj för då har jag kommit hem från min Asien tripp!




4 kommentarer:

veronica totte o manson sa...

Gratis på födelsedagen fjällan :)))) Tänk va, fem år sedan du såg dagens ljus!

Kramar

Mia sa...

Grattis på 5 års dagen Noblesse,
Du får fira det när du kommer hem från din asienresa.

Kramar

Belburgos Kennel sa...

Hej Frida och hej Linus! Ett JÄTTE HURRA till Nobless FEM års dag!!! Kan tänka mig att du Frida saknar henne, trotts att du har det så jätte bra. Fortsätt du att ha det bra och en jätte kram från oss och en jätte puss till världens vackraste Nobless.
Sara Lasse & Victoria

Anonym sa...

HIPP HIPP HURRAAAA!!!!!
Tänk Frida,när vi satt runt bordet hemma hos Lasse & Sara och åt chokladpraliner som Viktoria hade gjort!!!!
Fasiken vad tiden går samtidigt som det känns att man alltid känt varandra.Hela fem år har idag passerat wooowe!!!
Längtar efter att umgås med er det var ett tag sedan.
Ha det gott i värmen ett tag till <3
Grattis till världens vackraste syster <3