onsdag 9 juni 2010

Sweden Rock!

Yes idag drar det igång!!! Kan ju säga att jag är lite avis på dem ska åker dit redan idag när jag måste jobba hela veckan :( Men på lördag åker jag dit med Virre så en dag får väl räcka.
Är precis hemkommen från en lång promenad med fjällan. En promenad som kunde slutat i katastrof!!! Jag märkte Noblesse fick vittring på nåt och började springa och rakt ut framför oss kommer en grävling! Jag har ju hört hur aggressiva de är och såg bara framför mej hur grävlingen skulle bita henne sönder och samman om jag inte fick stop på henne. Noblesse försvann ur sikte och jag sprang och skrek som en stucken gris efter henne. Som tur var så lyssnade hon för hon stod och väntade på mej runt en sväng... Tack gode gud för det!
Har lagt ut lite bilder på hur det ser ut hemma hos mej, på ena bilden ser man mitt hus bakom macken :)





1 kommentar:

Belburgos Kennel sa...

Bara en liten hälsning härifrån! Man får passa på att gästa bloggen medan det elektroniska fungera:)
otroligt fina bilder på hundarna och ditt charmiga hus Frida, Kram från mig, Sara