tisdag 20 april 2010

HIPP HIPP HURRA!!!!


Idag fyller mitt lilla hjärta 4 år! Inte klokt vad tiden går! Jag minns det nästan som igår när vi åkte ner till Sara för att hämta hem henne, och för att inte tala om lyckan när Sara gav oss beskedet att Noblesse verkligen skulle bli vår.
Det är oxå så (om jag inte minns fel) att i morron är det två år sedan Noblesses syster och absolut bästa vän, Nova, gick bort alldeles för tidigt.
Men i dag är en bra dag, trots att Noblesse inte är hos mej :)
Känns verkligen tomt när hon är hos Linus och jag önskar varje dag att hon hade varit här. Men självklart förstår jag också att han tycker om henne precis lika mycket som jag. Virre ringde innan och berättade att Linus skulle köra upp där i em och gå en födelsedags promenad :) Mitt söta hjärta... Åhhh vad jag saknar henne idag!

Önskar de andra två syskonen Navarro och Natacha (Noisette) en underbar födelsedag med massa gott!

3 kommentarer:

veronica totte o manson sa...

Jo nu har hon varit här o promenerat. Tror att både hon ogossarna gillade det ;) En hel flock rådjur jagade dom o badade lite i dyngan som vanligt :)

Jo sen har du helt rätt att det är två år sedan imorgon som Nova dog. Det är inte klokt att man kan sakna henne så enormt mycket fortfarande... Men det visar väl att hon var en väldigt speciell liten prinsessa<3

Återigen ett stort:-Grattis Noblesse!!!!!!!!!!! :)

Anonym sa...

HIPP HIPP HURRAAAAAAAAA!!!!!!!
Till vackraste syster Noblesse idaaaaaaaaaag!!!!!!
Ja tänk vad tiden går fort man får ta vara på minsta stund man har ihop med sina underbara!
Jag kommer ihåg att Sara ringde mig på fm och berättade att en hane var fött ;) vilken var Navarro han var redan "tingad" senare ringde jag (som vanligt) och frågade hur många det blivit. Fyra svarade Sara tre tikar och en hane.Ååååå va´kul sa jag men blev det nån till mig??????
Såklart att där var en riktig liten mörk sketjåtteonge som kom att flytta hem till oss <3
Jag bestämde mig genast för den mörkaste av dom men tvekade lite på Noblesse men bestämt var Natasha/Noisette heeelaste tiden men Noblesse var nära att hamna hos oss ;)
Tänk Frida att i sommar är det fyra underbara fantastiska år sedan vi stiftade bekantskapen med varann!Heeelt otroligt Veronica med sin ljuvliga Nova som kommit att vara en av våra allra bästaste vän att det här köpet skulle ge så mycket mer en bara en av de bästaste fyrbentaste vännerna var det nog ingen av oss som hade den ringaste aning om.
N-livet gav oss så oerhört mycket mer!
Nu har jag fått sudda ut en massa som jag skrivit,blev lite sentimental å det ska man juh inte vara på en födelsedag.
Löv U <3
NataSha med S och alla oss andra som delar livet med henne.

Zodd sa...

En något försenad, men ändå GIGANTISK födelsedagspuss från Noblesses true love Znodden pau Lissta kaa! ;)