torsdag 17 december 2009

Så kom snön till Skåne/Blekinge!

Igår kom snön. Det fullkomligt vräkte ner och det hör ju inte till vanligheten här nere. Idag trotsade jag vädret och de dåliga vägarna och körde till Nogersund hem till Sanna och Zodd. Som vanligt var det ett kärt återseende mellan våra två turteduvor :)
Tyvärr ville inte solen titta fram speciellt mycket så vi verkligen fick kämpa oss till att få lite bra bilder på hundarna, men skam den som ger sej!
Det blev en härlig dag av det och jag blev bjuden på både middag och fika, som var super gott! Så som vanligt är det Sanna som tagit bilderna jag lagt upp denna gången :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Guuuuud så ljuvligt!!!!
Vill oxå ha snöööööööö :(
Man ska inte bo i Göteborg när det är vinter.
Tuuuusen tack Frida för raderna,jag hoppas det blir som vi tänkt att komma ner till Ynde i nyår :) Ja vi får se om jobbet och ekonomin tillåter ;)
Guuuuud så vacker hon är!!!!!
Noblesse <3 längtar längtar tills systrarna får busa igen :)
Joo jag har uppdaterat bloggen :) surprice ;)
Pöss&kjaaam

Anonym sa...

Det var helt fantastiskt önskar att vi kunde åka tillsammans allihop!
Kanske på nån vandring med övernattning :) det hade varit grymt kul :)
PÖSS!!!

Ingrid, David & Carlos sa...

God jul & Gott Nytt År på er! Hoppas nu att snön får ligga kvar! Imorgon styr vi kosan ner till kära Hbg för att fira jul! Kram på er!

Anonym sa...

God Jul och Gott Nytt år !!

Skulle skickat dig ett julkort på mejlen, men har inte din adress :(
Så här kommer julhälsningen från oss :)

Kram Elisabeth & flickor

Belburgos Kennel sa...

Här kommer jag för att önskar God Jul och så, men häpnar totalt av vackra Nobless bilder i snön....
WOW, WOW och åter WOW!

Jag måste ha de bilderna, och sannas mailadress!
Ja nu kära valpköpare,till det jag kom hitt för.
God Jul och det allra bästa för 2010 önskar vi er alla från Belburgos
Sara Victoria & Lasse

Kicki sa...

Tittar in för att önska ett Gott Nytt 2010!! Nu är snön nästan försvunnen till vovvarnas stora besvikelse....men det kanske kommer mer:-)
Kram Kicki

Anonym sa...

Underbaraste fiiiinaste Frida
GOTT NYTT ÅR!!!!!!