söndag 9 augusti 2009

Noblesse BIR med CACIB i Ronneby!


11 kommentarer:

veronica totte o manson sa...

Grattis till BIR o CACIB i dag!!! O tack för att jag har fått ställa denna sköna vackra Noblesse åt er så många gånger!!! Men snart Frida, så är det dax att du börjar glänsa med henne i ringen ;)

Många grattiskramar från oss!

Anonym sa...

Grattis grattis till dagens BIR och CACIB :))

Noblesse är en mycket vacker madame :)
Skickar med en kram ;)
Elisabeth

Anonym sa...

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Ööööhh ;)

STOOOORT GRATTIS till Sköna Nobless BIR idag med CACIB

Har du Frida tänkit färdigt än då ?

PÖSSEN O KJAAAAMEEEEN

Unknown sa...

Stort grattis till vackra Noblesse BIR&CACIB i Ronneby! Välvisad som vanligt:)

Unknown sa...

RallyObbe..jag dööör va kul:)))
Det där med grattis glömmer man (jag) lätt i glädjen, jag sa ju inte grattis till dig utan bara till Veronica:) Lovar bättring till nästa gång:)
Kram till er!

Sanna & Zodd sa...

GRATTIS till Blessans CACIB och BIR!!

Imorgon går alldeles utmärkt. Fotografering passar bra, men bad är något Zodd får stå över ett tag eftersom han har fått våteksem efter Ronneby utställningens geggiga dammvatten...

Inte kul =(

Han skickar med ett ton slafsiga pussar till sin CACIB-brud!!!

Kram
Sanna & Znodden

Kicki sa...

Gratulerar till den vackra Noblesse,vi är inte ett dugg överraskade :-) Sen hade ni ju också en duktig handler!!
Kram på er

Espresso/ Max sa...

La France, syns vi då :-)

Kicki sa...

Hej igen:-)
Har du en mailadress man kan nå er på :-)

Belburgos Kennel sa...

Så, nu har jag lyckats komma in...
Jag skrev en gratulation samma dag men jag ser inte den här och det betyder att jag har gjort fel:(
Nu när jag har lyckat lämna två kommentarer vill passa på att gtatulera igen till den FANTASTISK VACKRA NOBLESS som dessutom gör honör till namnet:)
VI ÄR SÅÅ STOLTA!
Kram till er alla tre
Sara Victoria Lasse & alla Belburgosarna

Anonym sa...

Jaa du nu vill det till att bocka av vad som skall med :)
ÅÅååå va´kul vi ska ha.

PÖSS!!!