måndag 18 oktober 2010

Sista kvalmatchen mot Sjöbo!

Vilken helg!!! Första fredagen på länge som jag inte jobbade kväll känns det som, så för en gångs skulle hann jag och fjällan gå vår långa skogspromiss på en timme. Oftast hinner det bli mörkt innan jag kommer hem nämligen. Strålande väder var det i alla fall så det var en riktigt skön promenad, vi hade till och med lite tid att stanna och prata med kossorna. Noblesse vet inte riktigt vad hon ska tycka om dem dock :)
Och sen i söndags då så var det dags för returmötet mot Sjöbo på bortaplan. Vi kvalar ju för att gå upp i div två till nästa år. Förra helgen slog vi dem hemma med 2-0 vilket innebar att de var tvugna att göra tre mål för att ta kvalplatsen. Så om vi bara lyckades göra ett så skulle matchen i princip vara dödad. Vi vann med 4-0!!! (6-0 på två matcher) så nu spelar vi i tvåan nästa år!!!! Är så sjukt taggad inför detta och med tanke på att jag nästan precis kommit tillbaka från min korsbandsskada och spelade min andra match utan knäskydd så kunde inte glädjen igår varit större.
Det blev fest i bussen hela vägen hem och vi landade hos Malin och festade vidare. Jag kan ju tillägga att pigg, det var jag INTE i morse när klockan ringde 06.00 :)






1 kommentar:

Elisabeth sa...

Hej hej Frida :)

Kul att ses en liten runda i helgen även om jag saknade din vackra fjälla ;)
Vad glad jag blir att du gillar min lille Bennyboy ! han var väldigt trött när vi kom hem ;)

Ha det gott tills nästa gång vi ses :)
Kram Elisabeth II