onsdag 6 oktober 2010

Semester :)




Två dagars semester har jag nu, som jag har tänkt spendera på Ikea, Ilva och hemma. Linus har varit här och flyttat alla sina möbler så det är lite tomt här och var. Så i em bär det av till Malmö med mamma.
Häromdagen var jag och fjällan ute i skogen för att plocka svamp. Snacka om att det är svampår! Och KarlJohan är den allra godaste, enligt mitt tycke då :)
För övrigt har jag bokat ny tid hos Rille, min tatuerare, den 7:e mars. Längtar sjuuuukt mycket! Var i Malmö på tattoo mässa i lördags med min bror, Sanna och Marlene så man kan väl säga att jag helt klart blev inspirerad.

Ligger just och funderar på hur tråkigt och tomt det är här när fjällan är hos Linus. Men hon kommer i morron så jag behövde inte vara utan henne så länge denna gången :) Och snart kommer hon vara bara hos mej i två månader när Linus ska iväg på praktik i skolan. Han ska vara i Sri Lanka den fuskisen. Linus pappa arbetar där så de har ordnat praktiken till honom.

Inga kommentarer: