torsdag 1 april 2010

Påsk!!!


Jaha, då har man lite ledigt igen. Det uppskattas kan jag säga, har inte gjort annat än jobbat r-ven av mej sen min sjukskrivning.
Så ni förstår säkert själva att tid till nån uppdatering inte funnits...
Noblesse har ju blivit faster igen till tre ljuvliga små gossar! Ska bli spännande att få se dem växa upp! Och på söndag väntas det dejt med Zodd.Och dagen till ära så ska min kära storebror följa med! Det är inte så ofta vi ses för han jobbar som dykare i Norge, lite trisst men man får ta till vara på de gånger man har möjlighet att ses i stället. En annan spännande grej med förresten! Natacha har ju blivit parad med en mycket stilig herre, Corgano, och jag hoppas så innerligt att det blir valpar igen och denna gången kanske en liten tös med...
Man är ju inte lite så sugen på en valp igen... Fast det får nog allt vänta ett tag till. Har förresten en katt till salu, nån som vill ha? Han fäller värre än Noblesse, har cancer och är den största mat tjuven jag någonsin stött på. Han är inte så duktig på att dölja sina spår nämligen :) Nej skämt och sido, han får väl ränna här ett tag till, men han är avlivningshotad emellanåt.. Synd bara att han inte förstår det själv, då hade han kanske skärpt till sej lite.

1 kommentar:

Sanna & Zodd sa...

Haha, ja det var ju en härlig promenad, var det inte?
Zodd var så full av sand när vi kom hem att jag inte ens vill tänka på hur det kommer att se ut i sängen när han har sussat klart där.