onsdag 19 januari 2011

Long time no seen :)

Shit det var ett tag sen jag uppdaterade igen. Men fullt upp som vanligt. London var som sagt helt underbart! Här kommer några bilder från det :) Och snart är det dags för nästa resa! 15e februari drar jag och Marlene! Har varit och fått två av fyra sprutor idag. Aj aj :( Nej de var inte så farliga... man är väl viking :) Har inte direkt nån inspiration till att skriva, men i brist på annat häromdagen så satte jag mej och ritade lite. Man var ju lite ringrostig så det kan bli betydligt bättre än vad det blev, men ni ska få se resultatet ändå :) Håll till godo för denna gången. Snart ska jag in till K-town för date på Bagels med Marlene och smida lite mer reseplaner!






2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hejsan på dig !

Kul att du gillar min lille Bennyboy, han börjar bli stor kille nu.
Tänkte ta med han till Malmö, kanske vi ses ?
Så fantastiskt duktig du är på att teckna ! verkligen jättefin teckningen på Nova :)

Ha det gott och krama om fjällan ;)
Kram Elisabeth

veronica totte o manson sa...

Men shiiiit!!!!!! Jag har inte sett teckningen du gjort på Nova förrens nu!!!! Den är ju helt FANTASTISK!!!!!!!! Vad du än gör, släng den inte!!!!! Jag kan väl få köpa den av dig?

Kram