lördag 10 juli 2010

Jag smälter bort!!!

Då är snart min andra semestervecka slut :( Men man ska inte klaga, för vädret har ju varit heeeelt underbart! Fast när jag kollade termometern idag och den stod på 35 grader kände jag att ok, nu är jag rätt så nöjd. Har varit i Ynsjö på hundbadet med Noblesse och min finne vän Jani :) Noblesse tyckte det var lite för vågit så hon ville inte simma. Hon har allt blivit lite tantig min fjälla. Men världens sötaste, goaste tant i sånna fall!
På schemat står Kristianstad dagarna en vecka framåt. Kan undra när min stackars lever ska få vila, det tar nog en vecka till verkar det som:D Den ena bilden idag är på mej och världens underbaraste Olof (Sandra Olofsson) på vår lagfest igår. Sjukt ball kväll som avslutades i Göinge tälten på lilla torg i Kristianstad. Visst är hon söt???






Inga kommentarer: