lördag 2 januari 2010

Gott Nytt 2010!!!

Ja som ni ser så blev det inga hundbilder denna gången, men jag kände det kunde vara dags för en uppdatering trots brist på Noblesse bilder :)
Juldagen var det full fart! Jag har förstått att denna dag inte firas riktigt likadant överallt i sverige. I skåne däremot är det året dag! Alla som flyttat långt iväg under årens lopp kommer hem för att fira jul och därför är alla ställen öppna och festen ett faktum :) Jag som varit nykter i två månader pga mitt knä kunde inte ens stå emot förfesten hos Marlene och André fr att sedan gå ut till Class. En sjuuuukt kul kväll som jag inte glömmer på läääänge.
Nyår spenderade jag nykter dock och i år hade våra vänner Fia och Max, Sofia och Ocke ordnat fest i Hjärsås. Detta var mycket lyckat och trots att jag inte drack så mycket som en droppe på hela kvällen lämnade vi stället sist. Så halv fyra på natten körde jag hem några vänner till Kristianstad och själv var jag hemma halv fem.
Men ett lyckat avslut på det gamla året! Och så önskar jag er alla ett super 2010

1 kommentar:

Anonym sa...

Samma önskar vi dig sötFrida och vackra Noblesse!!!
Kuuuuuuuuul att du kommer en sväng om Götet!!!!
Stannar ni en natt kanske :)
Jag ska pössa på dig å hålla dig i handen heeeela tiden ;)